DEBAT SOBRE LA CRISIS DE SIRIA 8/11/15

by
25 November, 2015
No Comment

El passat diumenge dia 8 de novembre, un grup de col·legials van participar en el debat organitzat pel Grup de Debat Polític del Penyafort sobre la guerra civil de Síria i sobre la crisi dels refugiats. Tots vàrem estar d’acord en què aquest conflicte només pot solucionar-se si tots els actors, tant nacionals com internacionals, actuen tenint en compte els interessos dels civils i no qüestions territorials, militars o econòmiques. També es va criticar durament l’actuació dels governs europeus davant l’emergència humanitària que suposa l’èxode massiu de refugiats sirians cap a les nostres fronteres. Finalment vàrem fer una mica d’autocrítica al adonar-nos que com a ciutadans i com a universitaris tenim la capacitat d’actuar a favor d’aquesta gent i bé per falta de recursos o per manca d’organització el col·lectiu universitari no ha actuat fermament en aquesta matèria.