JOSEP ANTON GIMÉNEZ RUBIO, Llicenciat en medicina i cirurgià.

Des d’aquesta cadira miro enrere tots aquells anys que mai oblidaré (1976-1981). Vaig triar la residència per la proximitat a la Facultat de Medicina de l’Hospital Clínic, per l’accés fàcil a unes instal·lacions esportives (camp de futbol, ping pong, gimnàs, etc.), per les activitats culturals (conferències, projeccions de cinema, sortides en grup a diferents actes i espectacles, etc.) i, sobretot, pel contacte estret amb estudiants d’altres universitats, que ens va enriquir i ens va obrir les ments fins i tot més que en la meva pròpia Facultat .

En resum dono les gràcies per haver compartit aquests dies amb tota la gent de la residència: estudiants, treballadors i personal administratiu, com Narcís, Iñaqui, pare Arbona, Mº Angels etc. etc. que m’han donat un esperit inquiet i desitjós de compartir els coneixements per formar una societat més justa i tolerant.”